Kövess minket!
  
     

Folyadékbevitel

Folyadékbevitel
2014, február 20.

Az egészséges életmód kulcsfontosságú részét képezi a rendszeres és bőséges folyadékbevitel, azonban ezt sokan hajlamosak elhanyagolni.

Egy felnőtt ember szervezete naponta 2,5 liter folyadékot ad le, ennek értelmében napi 2-3 liter folyadékbevitelre van szükség ahhoz, hogy az egyensúly fenntartható legyen. A víz igen fontos szerepet tölt be szervezetünk optimális működésében. Befolyásolja a vérnyomást, a vérkeringést, és az emésztést, közreműködik a sav-bázis egyensúly megtartásában, illetve a testhőmérséklet szabályozásában is.

Érdemes minél több vizet fogyasztani, azonban az ízek kedvéért ihatunk például teát, kávét, vagy higított gyümölcslevet, azonban kerüljük a magas cukor- és koffeintartalmú italokat.

Ha nem ügyelünk az optimális folyadékbevitelre, azzal nem csupán folyadékot, hanem azzal együtt ásványi sókat is veszítünk. Mindezek figyelmen kívül hagyása fáradékonyságot, teljesítménycsökkenést, szédülést, fejfájást és egyéb panaszokat is előidézhet.

Az egészséges táplálkozás mellett mindig ügyeljen a folyadékbevitelre is!

Olvastad már?

Facebook

GooglePlus

Kiemelt Cikkek

Hirdetés

Hirdetés

Megosztás

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Csatlakozz a Marketing Magazinokhoz!

Facebook

Twitter

YouTube

Read previous post:
Sóterápia

Ha valakinek csak annyit mondunk, hogy sós levegő, valószínűleg értetlenül állna a két szó előtt. Pedig ez a két szó...

Close